Tuesday, May 19, 2009

intebiu bersama en rizal

leganya asa.. byla tgk encik rizal kata
" bagus buku kamu, "
hahaha..senyuman terukir di muka cuak aku..hahahah

pas 2 dia pn c0p laa..pas 2 dia tuleh..
"baik dan memuaskan.."
lega lagi hati ini..

pas 2 bermula la sesi soal siasat...
jeng jeng jeng...

en rizal; cmna keja kt cni
saya; ok ja..xda masalah sgt pn

en rizal; komunikasi mcm mn?
saya; ok jaa..saya ja kot yg bermasalah sket..(sengeh2 cm kerang wangi)

en rizal; ok ka dia keja kt cni
kak umi; uih..ok ja..dia bagus ni (kredit 2 kak umi..tanx a l0t!)

en rizal; xda masalah papa ka dia kt cni.
kak umi; dia xda masalah..baek ja..,mak dia ada cni..
en rizal; o0oo..patut laa..

- tiada lagi s0klan -

huhu..aku pn xpaham smpi harini..pa maksud en rizal; o0oo..patut laa..
hairan2..

- seketika kemudian.. -(byla kak umi dh p tempat diaa)

en rizal; report yg besar 2 dh bt? skarng ni 80 mukasurat..bkn 60 lagi..
saya; en..ni yg saya sedeyh ni..last week..hari selasa..rumah saya org pecah
mas0k..dia dh curi laptop saya..

en rizal; masyaallah..xpa laa..kamu bt la sl0w2 report kamu 2..jgn kalut2 ..insyaallah xda masalah..
saya; xpaa..data2 nnt saya amik dari kawan2..

- sembang sampai dalam lif - :D

en rizal; haaa..kamu kenal x en tarmizy..
saya; o0o..kenal..umh yg blakng masjid 2 ka?

en rizal; yaya..umh dia pn kna pecah masuk jgk..barang kemas is3 dia ngn duit 5 ribu kna curi..
saya; tudiaa..byknyaaa..jahat sungguh depa ni

en rizal; tulaaa..siang2 hari brani masuk umh org..
saya; haeh..saya pn siang jgk..

- sampai dh kt pintu cermin depan tm, perbualan pn terhenti di c 2 -

saya; tima kaseh en rizal!! hati2 d jalan raya
en rizal; ya baek2..

- heheheh -

wuteve lah..yg pasti aku dh bebas!!!
xpayah nk runsing2 pk pape lg..
tinggal report jee..
huhuhu...

No comments:

Post a Comment