Monday, July 26, 2010

.: UTEM :.

pagi2 lagi tep0n dah bising..
06-5552000 . . ??
ngek. no sapa plak nie. . (bermonolog sendiri jap)

aku; helow?
en.M; hel0w, sy en.M dari Utem, nie nadzirah fahaza ka??
aku; err..ya saya? (agak blur)
en.M; kamu masih minat nk blajar lagi ka??
aku; yaya!
en.M; ok klu mcm tuh boleh ke mendaftar 28 July nie? . .blablablabla... (xigt.blur..T_T)
aku; err.. sy perlu discuss ngn pamili dlu.bole saya contact balik nnt. .
en.M; boleh2..bincang dlu dgn pamili, apa2 inform saya balik ya..
aku;tima kaseh.sy akan inform balik..


cal2 pamili sekalian . .
keputusan ;
Utem jauh la..xsempat nk p 28 July nie..
nnt kan boleh apply lagi, jgn risau la..


caling2 en.M;

aku; helo, sy nadzirah fahaza
en.M;o0oh..so mcm mn, boleh ka mendaftar 28 July nie?

aku; sy minta maaf, tak bole nak mendaftar, mmg tak sempat
en.M; xpa,29 July pn bole kalau xsempat..
aku; xpala en.M, sy mmg nk belajar tp xsempat nk mendaftar kt Utem, sy akan apply ntok masukkan awai thn depan ja, sy tolak nie nama xblacklist kan.. :D
en.M; eh,tak2..xpala sy potong nama kamu ya .,
aku; ok2..tima kaseh na en.M ..T_T
en.M; xpa..,next tyme apply la lg ok..
aku; :)


p/s; ruginya..sangat2 nk p..tp xpala..mungkin xda rezeki lagi..
wish me luck next tyme ok.. b p0sitif :)


No comments:

Post a Comment