Monday, October 11, 2010

11-10-2010

.: 7eleven :.

harini shift pagi dari kul 7-3ptg.. cian pian..pttnyer dia cuti tp tepaksa balek lewat sebab aku keja morning sorang2..dala dari mlm tdi lagi dia keje.. tp xpe..OT tuh..masyuk siot gaji dia...

mcm xcaya jew harini jaga sorang2.. takut jugak, nasib baek kak ita co0l jew.. gelabah jugakla bila ada vendor datang..heee.. ;P

sunyi btol harini..selalu ada kak indra..bole ajak sembang..
dah la harini otak biul .. maklum la td0o 3jam je.. T_T
byk gyla bt salah..., sampai kna perli dgn customer tuh la..
dia bagi rm10 tp aku kata rm1.. hahaha.. nasib baek la dia perli jew.. kira baek hati la tuh..
malu gyler!! tp xkesah la..perli pn perli la..lbyh baek dari shot duit kan.. :)

gemuruh btol la aku nie
selalu kelam kabut.. ;P

balik umh kul 11 lbyh semalam.. tp stil tid0o 3jam jugak,..keje kul 7 pagi lak..baek xpyh blik umh..,bt ja OT byk2.. T_T ...,naseb2..

haeh..penat aku tgk pintu 7eleven nie....boleh membunuh o0ooo!!
bahaya betul.. tp ada jugak customer yang suka tutup pintu tuh..penat je tulis note " JANGAN TUTUP "..,xnak baca langsung.. T_T

keje best sgt..walopon kekadang boring sangat & walopon kadang2 penat sangat.. aku trus pikir duit..bru semangat sket nk keje..
masa keje xpenat sgt.. tp bla da blik umh trus rs nk pengsan jew..(td0o lew)..

bla penat n rs mls sgt nk keje.. aku trus remind n train otak.. igt duit!!!

kak ita!! bg ira OT byk2!!! nk kumpul duit nie..

chaiyok2 ira!! kambate! usaha tangga kejayaan..
^_^

Matlamat Jangka Pendek! :

1. Lesen keta!! ^_^
2. mp3 player.. (*idup xlengkap tanpa music ok.. ^_^)
3. nak belanja acik,along,kak intan, n yg seangkatan dengannya.. ^_^

Matlamat Jangka Panjang..!!

1. Korea mungkin.. (tinggi gyla angan2.. ;p )

p/s; kambate ira!! b0olat..bg la semangat! tlg sokong sy b0le??
;)

2 comments:

  1. Matlamat jangka pendek
    no 3 tu patotnya tambah aku sama..
    haha~

    ReplyDelete
  2. insyaallah.. boleh aih takat ang tuh.. xdak hal lah..

    ReplyDelete