Tuesday, June 9, 2009

life s0 miserable..

kenapa tiap kali jadi pape...
dia cuma kesah pasal org laen..
penah x dia pk psl aku..
penah ke dia kesah
ta0o x betapa saketnya hati ni..
pasal adik..amik berat sgt..
pasal capat..amik berat sangat!
wut b0ut me!!!
penah ke amik berat..
penah ke kesah..
xkesah pn aku nk idup ke..
mati ke..
suma aku pny pasal..
yg dia kesah suma pasal org laen..
aku nk saket ke.
nk kebulur kt umh ke..
pe dia pduli kn..

he; irh pn bukan kesahkn cpq sgt..xda la plak sy bebai..sy anggap kt leh jaga makan minum sndri..leh jaga kesihatan sndri..sy mintk maaf sbb xda ciri-ciri "caring"..
me; (sedih sangat..rs diri xdisayangi..xd perlukan..)

tp klu pasan adik n capat..
cepat je dia cal..
marah2..
hm..aku ni sapa pada diaa..
adik 2 sapa pada dia..

bole ke ubungan ni dikekalkan..
aku dh nmpk perubahan 2..
pe yg aku perlu bt..
skrng aku rs nk lari je dari suma..
aku buntu..

dia dh lupakan aku ke..
dia..dh xda felin lg nt0k aku ke..
i ned answer's..

No comments:

Post a Comment