Sunday, June 21, 2009

y i am s0o damn tired?

nguuu...bermula la kisah hidup aku yg penuh ngn kepenatan n kemengant0kan.. T_T

:: 20 Jun 2009 ::
rini start keja partyme kt pacifiq..
mas0k shift petang..kul 6-10mlm..
nguuu..letyh!!!!! damn..balik umh kaki kejang,..
da lama si0t xbdiri bejam2..
4jam aku bdiri..bejalan...dlm kesejukan yg melampau..
balik asa nk demam..
2 baru ari 1st..


::21 Jun 2009 ::
rini aku mas0k shift pagi..
start kul 930 smpai kul 2ptg...
nguuu..4jam 2 mcm sekejap..
tp mak o0ii..seksa o0oo..
sambil dok belek2 baju yg xketahuan dok kt mn..
tetiba pewot berbunyi.."kro0okk kr0ookk"...T_T
lapo0o!!!!!
seyes..T_T

aku cukup gerun klu cust0mer nk beli baju...
klu 'ah mo0n' alias pr0m0ter aku xda..aku mn nk ta0o baju yg gantung 2 ada kt mn..
nguuu..abis suma rak aku pusing..
susah betul nk cari..uwaaaa..!! T_T
da lmbt..t customer cm bengang..nguuu..
maap la..xpenah dok jual baju..gugugugugugu...
klu dia ada..aku buli diaa..aku paling ta0o pasal suar je..kekeke..
tp brand kami xbyk pn jual..
jiran sbelah jek byk..
penat men0l0ng jiran sebelah jek..
rini pent betul..mcm2 jadi..kekekeke..

rini buka bil banyak silap..
- silap brand laa.. -
- lupa bagi diskaun laa..seb bek sempat ligan pasangan kekasih 2..nguuu..

da 2tahun xkeje...xtulis resit..
aku da lupa la..! + plak..aku ngant0k amat si0t..
sejuk banget..terlali dibuai angin ek0n+penat = ngant0k+nk tid0o! s0b s0b..
balik umh lena smpai kul 6ptg..
hahhaha..lawak ah..bru 2 hari keje..
cust0mer mcm2 kerenah betul laa..penat eden nk melayan..
tp keje ni bt aku belajar erti sabar..n t0lak ansur.. :D
tahan ke aku nk keje 21 hari ni?? nguuu...
apa akan jadi s0k aa??
jz wait n c.. :D

No comments:

Post a Comment