Friday, September 25, 2009

aku.....

mlm ni asa sdyh sgt...
aku da xda tmpt nk mengadu masalah..
da xda tmpt nk becerita...
sbb dia....dh berubah...
dh xda nt0k aku...

aku xsalahkan sapa2...
mmg semua salah aku...
aku yg bt dia berubah sampai mcm 2...
dia berubah kerana aku...

da bebulan aku xjmp dia..
apa kabar dia skrng ek...
gembirakah dia hidup tanpa aku...
walopon kami ada jugak berhubung...
tp semua 2 dh xsama mcm dlu...
kami xda komitmen apa2 pn...

apa saja yang dia bt....
aku xda hak ntok halang...
sbb...dia xnk ada komitmen lg ngn aku...
aku rindukan diaaa...
hmmm....byla la agaknya kami boleh jmp lagi...
teringin sngat rasanya nk jmpaaa..

es0k..aku akan balik poli balik....
aku penah bejanji ngn dri sendiri...
aku akan tunggu sampai dia sudi trima aku balik....

slagi dia xtrima aku...
aku xkn penah tunjuk muka di depan dia lagi...
tp aku nk ta0o pasal diaa...
sehatkah dia?
hapy kah dia?
stdi mcm mn?
family?
best raya?
rendu irh x?
byk soklan yg nk aku tnykn pada dia...
tp....

suma 2 dh xmungkin k0t...
cukup lah klu dh dapat ber sms dari jauh...
aku dh xlayak nk menaruh harapan yg tinggi skrng...
aku dh cukup betuah dia sudi reply sms aku...

bumi kedah...dh xbawa apa2 makna pada aku...
aku balik...atau x...xda apa yg berubah...sama jaa..
xda dia...yg setia tunggu aku..
dh xda sbb ntok aku balik umh skrng...

kt org...jarak yg jauh leh bt kt lupa seseorg...
tp pada aku....
jarak yang membuatkn hati aku lebih igt diaa....
sebab jarak yg memisahkan kami cuma sejam stengah perjalanan...
dekat..sgt..

sehatkah dia?
mkn ke bl0m?
byk soalan d benak aku yg xterjawab byla aku igt diaa...
knapa aku jadi ceni...
aku xselemah nie..
aku kuat....
aku perlu kuat!!!
T-T

No comments:

Post a Comment