Friday, September 25, 2009

kenapa?

apa perasaan anda...byla org yg paling anda nk jumpa...
sket pn xpedulikan kepulangan anda..??

apa perasaan anda...byla org yg anda sayang...sket pn xendahkan kewujudan n kehadiran anda???

apa perasaan anda...byla..anda terlalu ingin nk jumpa diaa...
sedangkn...dia xheran pn...xkesah..

apa perasaan anda...byla org yg anda teringin nk jumpa...
anda paksa...bru dia nk jumpa anda....
apa perasaan anda ms 2???

pd aku...;
dh ternyata...xdak sedikit pn perasaan dia...terhadap aku...
aku sdyh...knapa aaa...
pada harijadi aku...dia tinggalkan aku...

pada hari raya yg bermakna pada aku pn...
dia tinggalkan aku...
xda sedikit pn waktu dia nt0k aku...

kawan aku cakap..; nie balasan...sebab aku bt dia mcm 2 dlu..

aku ngaku..aku ada bt salah...aku xnafikan...
tp bukan ka mannusia ptt d beri peluang kedua..
sebagaimana aku mengharapkan dia berubah dan bagi peluang dlu...

seperkara yang sering aku terlupa...
manusia..berubah..
2 yg selalu aku terlupaa...hmmmmm...

No comments:

Post a Comment